Volvo C40 Recharge 2021
Volvo C40 Recharge (Вольво С40 Речардж) – пятидверный электрический кроссовер класса «К1». Первое поколение модели. Официальная презентация автомобиля состоялась 2 марта 2021 года.
Volvo C40 Recharge (Вольво С40 Речардж) – пятидверный электрический кроссовер класса «К1». Первое поколение модели. Официальная презентация автомобиля состоялась 2 марта 2021 года.

Новий Volvo C40 Recharge - перший купе-кросовер шведського бренду. Ми познайомились зі стильним електромобілем і визначили його сильні та слабкі сторони.
Цей Volvo - мабуть, найнетиповіша модель у сучасній лінійці скандинавської марки. Він виділяється на фоні прагматичніших побратимів стрімким обтічним дизайном і робить ставку на емоції. У нас на тесті - кросовер Volvo C40 Recharge.
Автомобіль по суті є «купеподібним» варіантом Volvo XC40, проте якщо той кросовер можна обрати в бензинових, дизельних чи електричних версіях, то C40 пропонують виключно як електромобіль Recharge.
Дизайнери Volvo дали волю фантазії, і C40 Recharge трохи відійшов від традиційного мінімалістського стилю, притаманного моделям шведської марки. Електрокросовер виразніший на вигляд, аніж інші Volvo, і звертає на себе значно більше уваги.

Звісно, головною зовнішньою відмінністю від спорідненого Volvo XC40 є обтічний силует із аркоподібним дахом, високою віконною лінією та трохи припіднятою задньою частиною. Купе-кросовер має динамічний і підтягнутий вигляд.
В анфас новий Volvo C40 Recharge схожий на побратима. Його стрілоподібні фари з піксельною діодною оптикою доповнені Т-подібними ходовими вогнями, які у Volvo порівнюють із молотом Тора. Розширені «плечі» авто підкреслюють тоненькі вигнуті ліхтарі. Ззаду встановили одразу два спойлери - на даху та біля основи заднього скла. Стандартними є 19-дюймові литі диски з аеродинамічним дизайном.
Електромобіль Volvo C40 Recharge доволі компактний, адже належить до сегменту C-SUV. Це один із найменших купе-кросоверів на ринку.

Розміри Volvo C40 Recharge 2024:
В інтер'єрі Volvo C40 Recharge зберігся стриманий скандинавський стиль. Якість матеріалів - на висоті, й не одразу розумієш, що шкіра та замша в оздобленні штучні й отримані шляхом вторинної переробки. Таке ж походження має й приємна на дотик синя тканина, яка нагадує вовну. Всередині світло, адже в усіх C40 встановлено злегка тонований панорамний дах.

Кермо, важіль вибору режимів їзди з отвором і 12,3-дюймова віртуальна панель приладів знайомі з Volvo XC40 Recharge. Дисплей можна налаштувати і, наприклад, вивести на нього карту навігаційної системи.
Більшу частину центральної панелі займає 9,0-дюймовий тачскрин портретного формату. Мультимедійна система Volvo C40 Recharge створена на платформі Google Android, а тому її меню просте й зрозуміле, як у смартфоні. Тут і Google Maps, і відео з YouТube можна переглядати, і мобільні застосунки за потреби встановлюються.
Клімат, правда, теж доводиться налаштовувати через дисплей. Хоча для зручності на центральній панелі все ж залишили кілька фізичних кнопок, які відповідають за «аварійку», аудіо та підігрів скла. Нижче розмістили роз'єми USB-C та нішу з бездротовою зарядкою для смартфона.

Салон Volvo C40 Recharge продуманий і порадує численими відсіками для дрібних речей. Це не лише середніх розмірів бардачок і широкий бокс у підлокітнику, а й два невеликі відсіки в центральній консолі чи ніші з боків заднього дивану. А от кишені у дверях відносно невеликі.
Діапазону регулювань кермової колонки та водійського крісла (з електроприводом і пам'яттю налаштувань у тестовому авто) мені виявилося цілком достатньо, щоби підібрати зручне положення. Посадка за кермом досить невисока, а невелике заднє скло - суттєве, і товсті стійки обмежують огляд назад. Утім, у всіх Volvo C40 Recharge 2024 є камера заднього огляду, а в топовій версії Ultimate камери встановлені по колу.
Зате сидіння електрокара дуже вдалі - пружні, комфортабельні, з хорошою боковою підтримкою та подовжувачами подушок. Їхня форма добре продумана, тому після тривалої поїздки не відчувається втома. Підігрів крісел і керма входить до базової комплектації.

А от ззаду місця не надто багато. І якщо простір для ніг ще більш-менш достатній, то запас над головою обмежений - усе через стильну купеподібну лінію даху. Мені зі зростом 176 см місця вистачає, але високим пасажирам буде тісно. До того ж позаду комфортніше двом, адже по центру салону проходить високий тунель. Для пасажирів є окремі вентиляційні дефлектори та пара USB-портів, а також підлокітник із підстаканниками.
Багажник Volvo C40 Recharge не найбільший у класі, але досить місткий - 404 л у звичному стані й 1205 л зі складеними задніми сидіннями. Під підлогою є невелике відділення, куди поміститься зарядний кабель. Двері багажника оснащені електроприводом із сенсором відкривання в усіх С40. Також невеликий 31-літровий відсік передбачено спереду.

Volvo - це все-таки преміум, а тому «порожніх» комплектацій у C40 немає. Навіть початковий варіант Plus має безключовий доступ, двозонний клімат-контроль, парктронік, камеру, датчики дощу та світла.
Звісно ж, для Volvo безпека - це пріоритет, а тому електронних «помічників» вистачає. Електрокросовер отримав функції автоматичного гальмування (під час русі вперед та назад), утримання в смузі, розпізнавання дорожніх знаків, контролю «сліпих» зон і втоми водія. Є й система напівавтономного руху Pilot Assist, яка здатна змінювати смугу.
У тестовій версії Ultimate також додано електроприводи сидінь, камери кругового огляду й потужну акустику Harmann Kardon із напрочуд чистим звучанням.

Тестовий електромобіль Volvo C40 Recharge оснащений одним 252-сильним мотором на задній осі. Його цілком вистачає кросоверу, тим більше, що він досить тяговитий. Пікові 420 Нм обертального моменту доступні з перших оборотів.
Відгук на натиснення газу досить швидкий, та й динаміка цілком достатня - 7,3 с до 100 км/год. Обгін на трасі дається легко та невимушено. До 140-150 км/год кросовер Volvo C40 добирається досить швидко, а от далі розгін стає суттєво повільнішим. Максималка обмежена на 180 км/год.

Якщо комусь цього мало, то є повнопривідна двомоторна модифікація на 408 к. с., яка розганяється до сотні за 4,7 с.
Чим приємно дивує електрокар, так це низьким енергоспоживанням. Нам вдалося досягнути дуже непоганого показника 14,2-14,4 кВт-год на 100 км, а середня витрата за весь тест склала 17,7 кВт-год на 100 км (із увімкненим клімат-контролем).
Враховуючи, що ємність батареї становить 82 кВт-год, то в реальних умовах її вистачить, аби подолати 460-470 км. Паспортний показник - 578 км.

Електрокар Volvo підтримує зарядку постійним струмом потужністю 175 кВт: у такому режимі поповнити заряд батареї на 80% можна за 28 хвилин. У домашніх умовах за умови встановлення 11-кіловатного пристрою зарядити авто можна за 8 годин. Роз'єм стандартний - CCS 2 Combo.
Задньопривідний кросовер Volvo C40 Recharge добре контрольований, і зірвати його в занос навіть на мокрому асфальті дуже важко. Водночас він слухняний і непогано маневрує. Кермо електрокара легке та не надто інформативне.

Попри купеподібний дизайн, спортивним цей кросовер не назвеш. Як у більшості Volvo, його підвіска налаштована на комфорт - те, що треба для наших доріг. Навіть із 19-дюймовими дисками їзда досить м'яка, і більшість вибоїн поглинаються плавно й тихо. Водночас авто мало крениться у віражах, адже батарея в днищі понижує центр ваги.
Також варто відзначити хорошу шумоізоляцію - в салоні на великих швидкостях тихо, і лише після 110-120 км/год стає чутно шини. Рекуперативне гальмування працює досить плавно, і є можливість їздити не натискаючи на гальма, адже авто сповільнюється, якщо відпустити газ.

Електромобіль Volvo C40 Recharge - стильний купе-кросовер із пристойним запасом ходу, низьким енергоспоживанням і комфортабельною підвіскою. Він зберігає традиційні якості Volvo, проте за стильний дизайн доводиться розплачуватися внутрішнім простором. Тому сімейним автомобілістам усе ж краще звернути увагу на споріднений Volvo XC40.
Плюси Volvo C40 Recharge:
Мінуси Volvo C40 Recharge:
Volvo C40 Recharge. Лаконічний, але не простий
Ми тестуємо новий шведський електромобіль Volvo C40 Recharge. Літера «С» в шведів зазвичай використовується для позначення купе, та ми маємо справу з купеподібним електричним кросовером. ...
Авто Центр